Praktijk irenestraat 10

Chris-Fit 

Gevarieerd eten, veel bewegen, 
slim en intensief trainen,
genieten van het leven en voldoende rust.
Dit is wat je bij CHRIS-FIT kunt verwachten!

Bewegen

Created with Sketch.
Praktijk irenstraat 10

Veel bewegen is goed meer bewegen is beter

Naast je krachttraining is het belangrijk dat je veel beweegt. Hoe actiever je bent hoe makkelijker het is om gewicht te verliezen.
 
Met simpele aanpassingen in je dagelijkse gewoontes kun je al veel bereiken. 
Denk aan een stuk wandelen in de middag pauze of op de fiets naar het werk. 
Een sport vinden die je leuk vindt is de perfecte manier om meer beweging te krijgen en op de lange termijn vol te houden!

Roken

Created with Sketch.
Roken

We weten allemaal dat roken niet goed voor je is. Roken versnelt je stofwisseling, wanneer je stopt met roken kan het zijn dat je zwaarder wordt. Om dit proces tegen te gaan kan ik je als coach begeleiden in het maken van de juiste voedingskeuzes in combinatie met een passend beweeg programma.






Alcohol

Created with Sketch.
Drink met Mate

Het drinken van alcohol maakt het afvallen, fitter worden en op gewicht blijven veel lastiger. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit een glas wijn kunt drinken! In mijn voedingsadvies is rekening gehouden met zo nu en dan een glaasje alcohol.

Voeding

Created with Sketch.
Chris-Fit Schijf van 5

Gezonde gevarieerde voeding

Wanneer je de juiste keuzes maakt, gevarieerd en genoeg eet krijg je meer dan voldoende voedingsstoffen binnen om optimaal te functioneren. 

Mijn voedingsadvies bestaat uit de juiste verhouding tussen verse groenten en fruit, noten en zaden, volkoren granen, zuivel en goede vetten. 

Om af te vallen en/of fitter te worden krijg je van mij geen dieet, maar de juiste richtlijnen om je eigen eetstijl te creƫren. Dit is de basis voor jou nieuwe leefstijl.

Ontspanning

Created with Sketch.
Chris-Fit Ontspanning

Rust en Ontspanning

Om af te vallen en/ of op gewicht te blijven is een goed hormoonhuishouding erg belangrijk. Bij teveel stress en/of te weinig rust maakt je lichaam hormonen aan die juist spieren verbranden en vetten opslaan. Neem dus dagelijks de tijd om bijv.

  • Een boek te lezen
  • Een instrument te bespelen
  • Met de hond te lopen
  • Een powernap te doen


Krachttraining

Created with Sketch.
Chris-Fit Fit met Chris

FIT-MET-CHRIS

Om af te vallen en/of je vetpercentage te verlagen is spiermassa heel belangrijk. 

Hoe hoger je spiermassa hoe hoger de verbranding in rust en hoe sneller je vet verbrandt.

Om je spiermassa te vergroten is krachttraining en variatie in bewegen belangrijk. De FIT-MET-CHRIS trainingen zijn een perfecte manier om sterker te worden. 


Beweging
Roken
Drink met mate
Schijf van 5
Ontspan
Train Zwaar

                                             Nieuwe client?
Chris-Fit                                Fit met Chris
Chris de Groot                     Tarieven
Irenestraat 10                      Voeding
6155KX Puth                       Tennis
info@chris-fit.nl                  Vergoeding
00316-57657121                Afspraak