Chris-Fit schijf van 5

Voeding

Leer bij Chris-fit een gevarieerd eetpatroon wat je slanker, fitter, en gezonder maakt!

Chris-fit Groenten en Fruit

groenten en fruit

Eet dagelijks minimaal 250 gram groenten en 2/3 stuks fruit. Haal jij dat?

Haal je groenten en fruit bij de groenteboer, het is vers, veel lekkerder, langer houdbaar en goedkoper!

Chris-Fit Brood

Brood

Iedereen heeft een mening over brood, Het zou je dik maken?! 

Wanneer je het juiste brood kiest is het een goede toevoeging van je dieet! Kies 100% volkoren brood 

Zeker weten of het volkoren is? Zoek op de ingrediƫnten lijst naar de volgende woorden:
Volkoren tarwe(meel), volkoren rogge(meel), volkoren spelt(meel), Havervlokken. 

Drinken

Chris-Fit Vocht

Drink dagelijks 1,5/2,5 liter vocht.Het liefste water of en kcal arme drank! Geperste fruitsappen, en smoothie 's zijn geen verstandige keuze om genoeg water binnen te krijgen.
Een glas sinaasappelsap bevat vaak 4-5 sinaasappels, probeer er maar eens 4 op te eten!

Kies voor water, water met koffie, thee, 

                                             Nieuwe client?
Chris-Fit                                Fit met Chris
Chris de Groot                     Tarieven
Irenestraat 10                      Voeding
6155KX Puth                       Tennis
info@chris-fit.nl                  Vergoeding
00316-57657121                Afspraak